2012. november 25., vasárnap

Blue Midnight 81.rész - Kialakuló szerelmi háromszög?


81.rész
Kialakuló szerelmi háromszög?







*Abby szemszöge*
Egyre jobban érzem magam bár a fejem még iszonyatosan tud fájni. Orvosok szerint minden emlékem hamarosan visszatér. Remélem ez a „hamarosan” hamar be fog következni, mert elég szarul érzem magam, hogy mindenki tud mindent az életemről én pedig semmit. Nicole ma volt bent nálam, de nem sokáig maradt. Meg is értem nem lehet mindig mellettem. Pedig egyedül kínszenvedések a korházban töltött napok. Bámulom a hófehér falakat minden egyes nap. Kezdek megőrülni tőle. Alig várom, hogy kiszabaduljak innen. Gondoltam fel állok és sétálok egy kicsit a szobában bár az orvos azt mondta ne nagyon próbálkozzak még ilyennel, de már nem bírom, muszáj valamit csinálnom. Szépen lassan kikászálódtam az ágyból, ügyelve minden mozdulatomra nem akarok még heteket itt tölteni. Csigalassúságban oda vánszorogtam az ablakhoz. Megtámaszkodtam a párkányba nehogy véletlen megszédüljek. Bámultam ki az ablakon.
- Neked, nem feküdnöd kellene? – Kérdezte egy ismerős hang.
- Fekszek én eleget. – Fordultam meg lassan és visszacsoszogtam az ágyamhoz. – Nem jössz be egy kicsit Seungho? – Néztem az ajtóban álló Seungho-ra. Közben bemásztam az ágyamba és magamra terítettem a takarómat.
- Szeretnéd, ha maradnék? – Kérdezte mosolyogva.
- Milyen kérdés ez? -  Kérdeztem nevetve. –Persze. – Intettem a fejemmel jelezve, hogy jöjjön be. Mosolyogva indult meg felém, majd leült a székre.
- És hogy vagy? – tette fel kérdést mosolyogva.
- Fogjuk rá. és te?
- Úgy ahogy. – Mondta nevetve. Beszélgetni kezdtünk. Vicceket mesélt és vicces történteket, amik vele vagy a bandával történtek. Azt mondta, hogy az előadás fenomenális volt. Jót nevettem rajta. Olyan bele éléssel magyarázott és mondta. Néha alig bírta elmesélni, amit akar, mert folyton bele röhögött, amit én sem bírtam megállni nevetés nélkül. Fogalmam sincs, hogy tud törött bordával ilyen felszabadultan nevetni mintha nem is lenne baja, de azért néha kezét az oldalára tette, amiből láttam, hogy mégis fáj neki. Végre úgy éreztem minden gondom elszállt. Jött egy cseppnyi boldog a semmit mondó napok után.
- Szia Abby. – Tépte fel az ajtót Gikwang boldogan.  Arcáról lefagyott a mosoly mikor meg látta a széken ülő Seungho-t. Dermedten ált az ajtóban tekintette ide-oda cikázott köztem és Seungho között. Az én arcomról is lefagyott a mosoly azonnal. Mért van olyan érzésem, hogy ennek nem lesz jó vége?
- Asszem én megyek. – Nézet rám Seungho miközben az ajtó felé mutatott. Nem akarom, hogy elmenjen.  Felállt, de én még időben elkaptam a kezét. Felém fordult. Kétségbe eseten néztem rám nem akarom, hogy elmenjen olyan jól éreztem magam vele. Ő volt az első, aki mióta itt vagyok mosolyt csalt az arcomra.  – Nyugi nem szaladok el később vissza jövők. – Mondta mosolyogva. Felsóhajtottam. Bólintottam egyet majd elengedtem a kezét. Halványan rá mosolyogtam. Seungho elindult az ajtó felé Gikwang szúrós szemekkel nézett rá.
- Ideje volt, hogy végre távozz. – flegmázott Gikwang. Szemeim kikerekedtek.
- Legközelebb engedélyt kérek, hogy meglátogassam. – Fordult vissza Seungho.
- Akkor te ide be nem teszed ide a lábad, ha rajtam múlik. – Mérte végig Gikwang Seungho-t. Seungho csak jót mosolygott az egészen. Én tátott szájjal figyeltem őket meg se bírtam szólalni.
- De nem rajtad múlik. – Kacsintott rá Gikwang-ra.
- Majd azt én eldöntöm, ki jön be ide és ki nem. – kiáltottam fel hirtelen. Mindketten rám kapták a tekintetüket. – Hova fajul ez a világ.
- De…
- Kuss, az van, amit én mondok. – Vágtam Gikwang szavába. – Tudok egyedül is döntéseket hozni nem kell segítség. – Mondtam flegmán. Ideges lettem és a fejem iszonyatosan fájni kezdet. Gondolom az előbb ért kis incidens miatt. Idegesen kapkodtam tekintettem ide-oda köztük. Seungho bűnbánóan nézet rám. Gikwang meglepetten bámult rám meg, sem mert szólalni. Seungho intett egyet jelezve, hogy ő inkább lelép. Az ablak felé kaptam a fejem, hogy ne kelljen Gikwang-ot bámulnom. Gikwang leült a székre, amin az előbb Seungho ült. Meg akarta fogni a kezem, de én elrántottam. Bámultam ki az ablakon és néztem a semmit. Nem szólt hozzám tudta, hogy azzal semmit sem segít. Inkább megvárja, még lenyugszom…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése