2012. november 25., vasárnap

Blue Midnight 80.rész - Az első találkozás emléke


80.rész
 Az első találkozás emléke




*Abby szemszöge*
Nicole sokat jár be hozzám, aminek örülök is, mert teljesen egyedül érzem magam. A Beast-es fiúk is bejárnak hozzám. Kezdek hozzá szokni a gondolathoz, hogy valójában ismerem őket és csak azért furcsa ez, számomra mert nem emlékszek rájuk. Szeretnék újra emlékezni rájuk. Szeretném, ha minden olyan lenne, mint régen ahogy Nicole elmondta. Nem tudom, hogy mi volt velem a balesett előtt, de szeretnék vissza kapni mindent. Olyan szerencsétlennek érzem magam.
-Abby. –fogta meg valaki gyengéden a kezem. Ijedtemben el rántottam a kezem és felnéztem rá közben levegő után kapkodtam, annyira megijedtem. Arca meglepett volt.
- Többet ilyet ne Gikwang.
- Ne haragudj nem gondoltam, hogy így megijedsz. – Ült le az ágyam mellett lévő székre. Halványan rá mosolyogtam, amit ő viszonzott. Arcát kezdtem kémlelni. Szüntelenül mosolygott rám. Vajon mit érezhet most?  Biztosan nem érezheti magát valami kellemesen, hiszen a barátnője nem emlékszik rá. Szívem megszakad. Össze lehet törve. Mindig itt van mellettem és türelmesen vár a megfelelő pillanatra, amikor végre hallja tőlem, hogy emlékszek rá.
- Sajnálom. - Suttogtam.
- Mit Abby? –Nézett rám éretlenül.
- Azt, hogy nem emlékszek kettőnkre. – Hajtottam le fejem nem mertem Gikwang szemébe nézni.
- Én türelmes vagyok. – Fogta meg a kezem. Félve ránéztem és mosolygós arcával találtam magam szembe. Nem tudtam vissza mosolyogni nem volt rá erőm. Bánt a dolog. Nem lehet neki most könnyű. Közelebb csúszott hozzám majd hüvelyk újával simogatni a kezdte a kezemet, amit fogott. Lehajtotta fejét és nézte, ahogy a kezemet fogja én pedig őt. Aztán…bevillant valami. Eszembe jutott az első találkozás a koncert és az, hogy oda költöztünk hozzájuk. Megszorítottam Gikwang kezét, aki azonnal rám kapta tekintetét. Kétségbe eseten fürkészte arcomat hátha meg tudok szólalni, de egy szót sem tudtam ki préselni a számon csak bámultam magam elé. Nem akartam el hinni, hogy emlékszek valamire.
- Abby mi a baj? – Kérdezte kétségbe esetten Gikwang.
- Én.. a-asszem  e-emlékszek valamire. – dadogtam.
- Pontosan mire? 
- A koncertre az első találkozásunkra és arra, hogy oda költöztünk hozzátok. Ennyi. – Hajtottam le a fejemet elkeseredve. Csak ennyi? Nagyszerű. Mondjuk több mint a semmi.
- Semmi baj Abby. – Erőltetett magára egy mosolyt. Láttam rajta, hogy nem ezt várta és el van keseredve. Próbálta leplezni csalódottságát. –Idővel mindenre emlékezni fogsz. – Állt fel és fölém hajolt, nyomott egy hosszú puszit a homlokomra majd meg simogatta az arcomat egy mosoly kíséretében. Lehunytam a szemem nem tudtam a szemébe nézni. Visszaült helyére és újra meg fogta a kezemet. Mi járhat a fejében? Csalódott? Kavarogtak a fejemben a kérdések…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése