2012. november 4., vasárnap

Blue Midnight 64.rész - Egy jó este


64.rész
Egy jó este





Másnap a nappaliba járkáltam fel s alá miközben Rex lábatlankodott. Vártam, hogy 7-et üssön az óra és gyorsan elmenjünk, még mielőtt a többiek haza érnének. Megsimogattam Rex-et mire megnyugodott egy időre. Aztán egy autót hallottam, hogy dudál a ház előtt. Felkaptam magamra a dzsekim, gyorsan elvettem a táskám majd kisiettem az ajtón és Rex-re hagytam a házat. Már nagyon sötét volt. Mintha láttam volna még egy autót nem messze a háztól, de túl sötét volt és nem is igazán figyeltem. Mir kiszállt majd kinyitottam nekem az autó ajtaját. Teljesen megvoltam lepődve, hogy ilyen illedelmes. Az úton sokat beszélgettünk. Viccesnek találtam az idióta poénjaival és azokkal a hülye fejekkel amiket vágni tudott.  Nem pont az étterem előtt álltunk meg hanem kicsit messzebb. Volt egy egyszerű kis park az étteremtől nem messze és azon keresztül sétálva tartottunk az étterem felé. Miközben sétálgattunk és beszélgettünk jó párszor zajt hallottam a hátunk mögül, de ahányszor megfordultam nem láttam senkit. Már kezdtem azt hinni hogy bediliztem és képzelődök. Kis idő után, ahogy beértünk az étterembe két fura alak ült le közel hozzánk. Az egyik egy nő volt élénkpiros hajjal, napszemüvegben. Magassarkút viselt, amiben állni nem volt képes, mert szédült benne. Egy férfi kíséretében jött akinek mikrofon haja volt. Arca ismerős volt valahonnan de különösebben nem foglalkoztam velük, hiszen végre jól éreztem magam valakivel. Rengetegszer hallottam, ahogy az a két személy kiabál egymással. Egyszer csak két ismerős hangot hallottam a hátam mögül. Hátrafordultam és felnéztem.
- Hello. – vigyorgott Thunder. Lee joon kíséretében jött aki egyből odament Mir-hez és pacsizkodni kezdett vele. Én felálltam és megöleltem Thunder-t. Aztán Lee joon és odajött és megtisztelt az ölelésével. Visszaültem az asztalhoz, majd Thunder ült le mellém, Mir mellé meg Lee joon.
- Hogy-hogy ti is eljöttetek? – csodálkoztam.
- Gondoltuk megnézzük ki az akivel Mir lóg. – vigyorgott Lee joon majd vállon vágta Mir-t aki csak kínosan mosolygott akárcsak én.
- Ez… csodás. – vetettem be az álmosolyt.
- Vigyázz ezzel a csávóval, mert ha beindul, nem lehet leállítani! – mutogatott Lee joon Mir-re. Thunder röhögésben tört ki. Életemben nem hallottam még olyan aranyos röhögést, mint amilyen Thunder-é. Nagyon aranyos volt. Egész nap tudnám hallgatni.
Egy órás beszélgetés után Lee joon elbambult majd hirtelen feláll és kinyújtotta a kezét.
- Te nagyon ismerős vagy nekem! Találkoztunk már? – mutogatott a piros hajú nőre aki csak megszeppenve nézett rá.
- Őő…őő… én nem beszélni nyelv. Lenni francia. – szólalt meg vinnyogó hangon.
Lee joon felállt az asztaltól majd odasétált hozzá mire a nő felállt és elkezdték egymást nézni. Eléggé feltűnően próbálta takargatni a nő az arcát.
- Pedig én már láttalak valahol… - mérte végig Lee joon.
- Az lenni lehetetlen. – tette csípőre a nő a kezét miután hátra dobta a haját.
- És te? – nézett Lee joon a mikrofon frizurás alakra.
- Om…B-Bonjour. – dadogta.
- Lenni egyéb kérdés? Mi enni tovább. – nyávogott a nő miközben a lába remegtek a magassarkútól a férfi meg mintha nevetett volna.
- Persze, Elnézést.
- Sémmi sémmi. – mondta a nő majd visszaült a helyére, ahogy Lee joon is.
- Ez fura volt. – mondtam miközben Mir-re néztem.
- Mibe fogadunk, hogy nem franciák? – nevetett Mir.
- Honnan tudod? – mosolyogtam.
- Megérzés. – jelentette ki büszkén.
- Na de haver mi megyünk csak rátok néztünk. – Tette Lee joon a kezét Mir vállára.
- Rendben. Sziasztok. – mondta Mir mire Lee joon csak mutatott egy béke jelet.
- Sziasztok. – köszöntem el én is tőlük.
Mikor eltűntek a láthatárról adtunk egymásnak egy pacsit Mirrel, majd 10 perc múlva mi is kimentünk az étteremből és megint a parkban sétálgattunk.
- Na, jól érezted magad? – vigyorgott Mir.
- Nehéz bevallani, de igen. – ismertem be.
- Hát igen. Nekem nem lehet ellenállni. – mondta elégedetten, mire én csak grimaszoltam egyet és oldalba vágtam.
- Ez nem randi volt oké? – mondtam neki komolyan.
- Miért? – mondta Mir miközben az oldalát simogatta.
Nem tudtam mit válaszolni csak mentem tovább miközben magam elé néztem.
- Na ne! – lepődött meg Mir majd megállt, mire én is megálltam és megszeppenve néztem, ahogy kikerekedett szemekkel tátott szájjal bámul.
- És ki az? Valamelyik Beast tag ugye?
- Mi? Miről beszélsz? – kérdeztem rémültem.
- Van barátod igaz?
- Mondhatni…- húztam a szám.
- Ki az? – kezdett megnyugodni Mir.
- Áhh… nem tudom, hogy elmondhatom-e.
- Dongwoon?
- Mi? Nem! – ráztam meg a fejem.
- De Beast tag ugye?
- Ja.
- Doojoon!
- Nem. – vigyorogtam.
- Csak nem Yoseob? – rángatta a szemöldökét.
- De. – pirultam el.
- Értem. – mosolygott Mir.
Ezután hanyagoltuk ezt a témát. Mikor haza vitt kaptam egy ölelést meg egy puszit a homlokomra. Nagyon jól éreztem magam aznap este. Teljesen félre ismertem őket. Remélem, még lesz alkalmam, ha nem is mindenkivel, de legalább Mir-el lógni egy kicsit.
Mire haza értem, az egész ház aludt.
Legalább is azt hittem…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése