2012. november 8., csütörtök

Blue Midnight 67.rész - Volt titok, nincs titok


67.rész
Volt titok, nincs titok





*Abby szemszöge*
Kivételesen most előbb mentünk a táncpróbára meg is voltam lepődve, hogy Nicole is velünk tart. Még mindig egy szót se tudtam belőle kihúzni a múltkori kis csavargása óta. Úgy titkolja mintha égen járó bűnt követet volna el. Igazából nem vagyok rá mérges, mert kíváncsi vagyok, mikor törik meg és vall be mindent.  Azért szemmel tartom. Izgatottan várom. Mikor befejeztük a melegítést el kezdtük át venni a táncokat. Láttam a tükörből mikor Nicole ki ment, de nem foglalkoztam vele táncra figyeltem. A táncosok szólója jött ami közben a fiúk  megpihentek egy kicsit ez az rész amikor körbe járják  a színpadot de mivel  egy kisebb tánc teremben vagyunk nem lenne előnyös neki szaladni  a falnak . Ezért amíg mi  táncolunk ők szusszannak egy picit közben minket figyelnek, hogy ha el jön az idő csatlakozatnak  a tánchoz.  A tükörből láttam, hogy valaki benyit, de csak egy kezet láttam egy pillanatra majd az ajtó becsukódó mintha valaki visszarántotta volna. Egyre kíváncsibb lettem. Hatalmas vigyorral a képemen eltáncoltam az ajtóig majd feltéptem azt. Meglepetten pislogtam rájuk, ők észre sem vették, hogy ott állok Nicole még hevesen magyarázott. Tekintetem ide-oda cikázott kettőjük között majd pár perces hatásszünet után leeset kis az a srác akinek Nicole hevesen magyarázz. Mir.  Azonnal ökölbe szorítottam a kezem, de hamar el is illant az indulataim. Karba tettem a kezem és kérdően néztem rájuk:
-khmm..nem zavarok?
- Nem, maradj nyugodtan. – Intett le Nicole és magyarázott tovább. Mir azonnal rám kapta tekintetét és meglepetten bámult rám.  Nicole pár perces hatásszünet után meg dermedt, és mint egy szobor állt ott majd lassan, mint egy robot felém fordult. Kérdően néztem rá. Válaszra vártam.
- őő..izé..az úgy volt, hogy… - Vakarta Mir a tarkóját. Nicole meg sem tudod szólalni.
- Nem rád vagyok kíváncsi. – Tettem a kezemet a arcába közben végig Nicole-t figyeltem. Meg szeppenve állt. – Hallgatlak.
- őőő…
-HALLGATLAK. – Mondtam egy kicsit erőteljesebben. 
- Nyugodj meg. – Mondta halkan.
- Én teljesen nyugodt vagyok. – Mondtam kicsit flegmám. – Szeretném, ha végre ki nyögnél valami értelmes magyarázatot.
- Hát az úgy volt, hogy…
- Ne kerülgesd már a forró kását. – Doboltam idegesen a lábammal.
- Hagyd már békén. – Szólalt fel hirtelen Mir.
- Inkább fogd be pofád, mert te is szarban vagy. – Fordultam felé idegesen.  Szemeimmel meg tudtam volna ölni.
- Keménynek hiszed magad? – Kérdezte nevetve.
- Ha azt mondom, igen be fogod végre a szád és visszaveszel a képedből? -  Kérdeztem tőle flegmán.  Meglepetten bámult rám majd szólásra nyitotta a száját, de aztán inkább csöndbe maradt. Közben a többiek is ki jöttek meglepődve álltak és bámultak mindeket. Újra Nicole-ra néztem, aki nagyokat pislogott.  – Hallgatunk.
- Na, jó. –Adta be a derekát.  – Egyik este Mir-rel vacsoráztam, de nem akartam el mondani, mert féltem, hogy baj lesz vagy valami.. – magyarázta.
- Hát te hülye vagy. – Mondtam röhögve.  -  Amúgy is tudunk mindenről.
- Ezt meg, hogy érted? – Nézet rám meglepetten.
- Hát, úgyhogy ott voltunk az éteremben.
- De nem is láttunk. – értetlenkedet Nicole.
- Ti voltatok azok Franciák. – Csattant fel hírtelen Mir miközben Gikwang és rám mutogatott. Egy pillanatra a vér is megfagyott benne úgy megijedtem, ahogy felkiáltott.
- Igen mi voltunk. – Pacsiztam le Gikwang-al.
- Hát te nem vagy normális Abby. – Mondta Nicole.
- Ő is ezt mondta. – sandítottam rá Gikwang-ra aki magában kuncogott.  – Te meg, ha valami baja is esik Nicole-nak kerszt apává teszlek. – Mondtam fenyegetően Mir-nek.
- De ki vagy gyúrva. 
- Beverjem, azt a csínos kis pofikádat aztán meglátjuk, mit szólnak az át alakított képedhez a rajongóid.  -  Fenyegetőztem. 
- Na, jól van Mir most már menj haza. – Kezdte Nicole a kijárat felé tolni.
- Szerencsétlen. – Morogtam az orrom alatt.  Megölöm, ha bármit is tesz ez fajankó. Figyelni fogom. Velem nem játszik. De az biztos, hogy kölcsönösen nem bírjuk egymást. Figyelemmel fogom tartani ha Nicole-al lesz. Ha kell  megint hülyét csinálok magamból bár nem egyedül Gikwang is segíteni  fog..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése