2012. október 25., csütörtök

Blue Midnight 57.rész - Egy vicces próba


57.rész
Egy vicces próba




*Abby szemszöge*
Elég jól indult a reggelem valahogy most sokkal jobb kedvem van, mint szokott. Úgy döntöttem kihasználom az alkalmat és megmutatom mindenkinek. Hátha erre a bagázsra is átszáll egy kis jó kedv. Bemelegítés után gondoltam meg mutatom a többieknek, hogy nem csak Gikwang tudja meg csinálni a híres hátra szaltóját, hanem én is. Elég sokat gyakoroltam és csináltam már, hogy most már lazán meg csinálom. Oda sétáltam a tükörhöz gonosz vigyorral az arcomon. Gikwang arca elég érdekes volt:
- Mire készülsz Abby?
- Majd meg látod. – Álltam be a megfelelő helyezettbe, amiből majd simán hátra szaltózók.
- Abby ugye nem? Ugye nem az, amire gondolok? Ugye nem?  –Kérdezte rémülten.
- De-De. – Bólogattam elégedetten.
- Ne csináld bajod fog esni. – Állt fel és felém kezdet közeledni.
- Nyugi meg sem fog kottyanni. – Intettem le majd vettem egy nagy lendületet és már meg is csináltam a hátra szaltót. Büszkén kihúztam magam.
- Ember le vagy pipálva. – Mondta röhögve Dongwoon Gikwang-nak. Gikwang csak meredten állt ott és nagyokat pislogott.
-Abby ez nagyon ott volt. – Jött oda hozzám Junhyung és lepacsizott velem. Junhyung is elég jól elszórakozott Gikwang arc kifejezésén. Hát nekem sem kellett több én is hangos nevetésben törtem ki. 
- Abby eddig miért nem mondtad, hogy te ilyet is tudsz? – Fordul felém Doojoon.
- Nem akartam felvágni vele. – Feleltem. Gikwang az egyik széken ülve a sértődötted játszódta, mint egy kis gyerek, akinek most vették el a kedvenc autóját. Annyira szeretem mikor így színészkedik. Oda mentem hozzá. Bele ültem az ölébe pont vele szembe. Már a szemeiből ki tudtam olvasni, hogy csak színészkedik. Végül meg adta magát hangosan nevetni kezdet, amit én sem bírtam megállni nevetés nélkül. Felálltam nyomtam egy csókot ajkaira és beálltam a tükör elé..
- Kérnék valami zenét. – Játszottam a dívát. Mire körülöttem hangos nevetésbe kezdtek. – Egyéni produkciót láttatnak tőlem.  – mondtam komoly arccal. – KHMMMM... hol marad már a zene? –Kérdeztem nagyképűen.
- Black and Yellow jó lesz Snoop Dog-tól? –Kérdezte Junhyung röhögve.
- Csapasd neki. – Mondtam és már indította a zenét. Ide-oda mozogtam. Egyáltalán nem nevezhetném táncnak, amit én ott leműveltem. Pár másodpercre Junyhung csatlakozott hozzám ő is ide-oda lötyögött, mint én. Közben hangosan énekeltük a szöveget. Az én hangom ott volt hamis ahol csak tudott. Körülöttünk mindenki feküdt a röhögéstől, de már Dongwoon sem bírt magával és ő is csatlakozott, ami kis duónkoz. Eszméletlenül jól érzem most magam. Nem érdekel, hogy most hülyét csinálunk egymásból. Csak lényeg annyi, hogy jól érezzük magunkat.  Sajnos a zenének vége lett így a mi kis produkciónknak is. Gikwang már a földön feküdt annyira nevetett a többiekkel együtt:
- Köszönöm Abby. –Mondta Junyhung és adott egy pacsit.
– Rég nevettem ilyen jót. –Mondtam majd meg ölelt. Kicsit meg lepet, hogy így megölelt. De egyben örülök, hogy sikerült egy kicsit felvidítanom.
- Ez alap. Csak szólj és én jövők és felvidítalak. – Mondtam neki mosolyogva.
- Abby neked olyan szép szoprán hangod van. – Mondta röhögve Doojoon. Közben már a helyemre értem és éppen inni készültem.
- Csak nehogy ledugjam az üveget a torkodon. – Mondtam komolyan. Doojoon arcáról lefagyott a mosoly és meredten bámult rám. – Háháá bevetted. – Mutogattam rá nevetve. - El is hitted mi? –Kérdeztem tőle nevetve. Sóhajtott egy nagyot és arcára mosoly kezdet húzódni – Ne haragudj, de nem bírtam ki.
- Ezt még visszakapod Abby Brown.– Mondta komoly arccal.
- Állok elébe. – Mondtam nevetve. Hát, ha te vissza tudsz vágni, akkor meg emelem kalapom előtted, akár hogy is akarsz vissza vágni. A nap további része edzéssel telt egy kis hülyülés után teljesen bele vetettük magunkat a táncba.. Eléggé elvette minden energiámat már alig vártam, hogy végre aludjak egy jót..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése