2013. április 17., szerda

Blue Night 65.rész - Holnap


65.rész
Holnap




*Abby szemszöge*
Arra ébredtem, hogy iszonyatosan fázok. Mikor kinyitottam a szemem sötétséget láttam csak a Hold fénye szűrődött be az ablakokon és néhány résen. A földön feküdtem, amin egy kicsit megvoltam lepődve mivel az utolsó emlékem az volt, hogy megkötözve ülök a széken. Egyedül a széket láttam szobában, amire a Hold fénye rávilágított a kötelek pedig lógtak le róla. Vajon Fifi járt itt? Csak is ő oldozhatta el köteleket. Furcsa hangokat hallottam mintha valami motoszkált volna és kaparászott volna. Ide-oda kaptam a fejem a hang irányába. A hangok néha teljesen meg szűntek néha pedig az őrületbe kergettek. Felálltam majd elsétáltam a székig. Leültem rá majd felhúztam a lábaimat és át karoltam azt. Minden másodperc öröké valóságnak tűnt míg fel nem jött nap. Nem voltam benne biztos, de a társaságomban egy szép mértes patkány lehetett. Le sem mertem merészkedni a székről inkább fent ültem össze görnyedve. Még alig jött fel a nap, de lépteket hallottam. Az ajtó felé kaptam a fejem és vártam, hogy belépjen valaki. Biztos voltam benne, hogy Fifi jön így egy mosolyt erőltettem magamra. Előre fordultam és mosolyogva vártam, hogy belépjen a szobába. Feltépte az ajtót majd olyan erősen vágta be maga után az ajtót, hogy a falak is bele remegtek.
- Remélem jól aludtál a pihe puha ágyadban. – mondtam gúnyosan egy hatalmas vigyorral a képemen.
- És te, hogy érezted magad a patkányok társaságában? – kérdezte nevetve.
- Egész jól eltársalogtunk. Miért talán probléma? – kérdeztem megjátszva a meglepetett.
- Ha betöröm az orrod az probléma? – kérdezte flegmán miközben gúnyos mosoly húzódott a szájára. 
- Próbálkozni lehet. – röhögtem el magam. Kijelentésem felbőszítette Fifi-t.
- Helyedben nem tettem volna. – mondta dühösen majd lendítette a kezét, de még időben megragadtam a kezét megakadályozva, hogy a keze az arcomhoz érjen. Reflexszerűen lendítette a másik kezét is amit már  nem tudtam megakadályozni így a keze arcomon csattant. Megragadtam a karját nehogy még egyszer meg tudjon ütni majd olyan erősen ragadtam meg, hogy képtelen lett volna kiszabadulni a szorításból.
- Tudod, ha egy kicsit feltudnád fogni az élet értékeit nem, tennéd ezt az emberekkel. Miért jó ez neked? Miért élvezed, ha bánthatod az embereket és fájdalmat okozol nekik? – tettem fel neki a kérdéseimet, amikre már olyan rég óta kíváncsi voltam. Próbáltam komoly lenni hátha jön valami isteni sugallat és sírva könyörög majd nekem, hogy mennyire sajnálja. Szép álom.
- Ohh mi lett veled te valami lélek tanácsadó vagy micsoda? – kérdezte megjátszva a meglepettet.
- Reménytelen eset vagy! Az ilyennek saját magának kellene megásnia a sírját majd szépen elásni magát is utána. – mondtam komolyan.
- Téged foglak hamarosan elásni! – mondta dühösen. Egyik pillanatról a másikra eltűnt a szemem elől. Hátra fordultam és hátam mögött lévő széket felkapta és felém lendítette. Éppen, hogy visszafordultam a széket már a hátamhoz vágta. Földre rogytam majd előre buktam. A fájdalom azonnal úrrá lett a testemen. Mozdulni sem bírtam pedig tudtam, ha nem szedem, össze magam itt fogok meghalni. Fel akartam tolni magam, de erővel meglökte a fejem ami neki vágódott a padlónak. A fejem hasogatni kezdett és iszonyatosan fejfájás tört rám. Erőt vettem magamon és a hátamra fordultam a lába pedig pár centire az arcomtól állt meg. Szemeim kikerekedtek és a légzésem is felgyorsult. Fifi arcára gonosz mosoly húzódott. Éreztem, hogy a talpa hamarosan találkozni fog az arcommal. Késő volt már mikor észbe kaptam, hogy védekeznem kéne. Talpa arcomba fúródott és úgy csinált mintha egy bogarat taposna el.
- Mocskos féreg vagy. – nyöszörögtem miután ki szállt a képemből.
- Még mindig nagy a szád kicsi lány? – kérdezte gúnyosan.
- Nehogy el hidd, hogy térden állva fogok neked könyörögni. – nevettem fel. – Ha bele halok is, de te nem fogsz engem úgy látni és remélem, felfordulsz! – ahogy ki mondtam dühösen indult meg felém. Erőt vettem magamon és felemeltem a lábamat és amilyen erőből csak tudtam mellkason rúgtam, amitől azonnal hátra esett. – Akkora szerencsém van, hogy ilyen kicsi vagy. – nevettem fel. – Legközelebb kirúgom a tüdődet a helyéről te nyomorult. – mondtam miközben felállni készültem, de túl lassú voltam. Mire felálltam már Fifi a hajamnál fogva húzott végig a szobán. Reflexszerűen nyúltam a kezéhez és bőrébe vájtam körmeim, de mit sem segített.  Amilyen erősen csak tudott ráncigált ide-oda a hajamnál fogva. Néha mikor kedve tartotta belém rúgott. Mit tehettem volna? Minden erőm elveszett csak a remény maradt számomra, hogy végre feladja és elmegy. Bárcsak tudnék küzdeni ellene. Bárcsak szembe tudnék vele fordulni, de nem megy túlságosan elgyengültem. Nem tudok felállni és kiállni magamért inkább itt fekszek a saját véremben és hagyom, hogy verjen. Nem értettem mi történik velem. Az erős lány,  aki mindig küzd, hirtelen megadja magát. Az ígéret,  mindig itt motoszkál a fejemben. Az az ígéret amit Seungho-nak tettem meg csak így lazán szerte foszlik? Nem tehetem!
- Elég volt! – nyöszörögtem.
- Mi szeretnél mondani? – kérdezte gonosz mosollyal az arcán.
- Tedd azt, amit jónak látsz, de tudd, mikor kell abba hagyni.
- Sose szeretném abba hagyni, ha rólad van szó.! – nevetett fel gonoszul.
- Örülök, hogy ezt hallom. – mosolyodtam el. – De még mielőtt folytatnád, amit abba hagytál mondhatnék valami? – tettem fel neki a kérdést.
- Annyira szánalmas vagy. – forgatta meg a szemeit.
- Van valami itt belül, amit nem vehetnek el tőlem. Nem veheted el tőlem! Ez csak is az enyém! – próbáltam összeszedetten beszélni, de minden egyes levegővétel küzdelem volt.
- Még is mi francról beszélsz? – kérdezte értetlenül.
- A reményről, te idióta liba. – mosolyodtam el majd már kaptam is következő pofont. Lehet most még jobban fájni fog, ami ezután következik, de a tudat, hogy nem fogom egy könnyen megadni magam erőt ad. Fifi sem adta fel egykönnyen még hosszú percekig ütött ahol csak ért miközben gonoszul nevetett. Trágár szavakkal illet, ami a legkevesebb volt, amit el tudtam tűrni. Fájt minden testrészem. Körülöttem mindent az én vérem borított. Feküdtem a lassan sötétbe boruló szobába összekuporodva és zokogva. Egy sötét szobában, teljesen egyedül, összeverve és saját véremben fekve egy dolog járt a fejemben. Vajon megérem a holnapot?! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése