2013. augusztus 1., csütörtök

Blue Night 86.rész - A harc elkezdődött

86.rész
A harc elkezdődött 





*Nicole szemszöge*

A kanapén ültem és a tévét kapcsolgattam miközben erősen kattogott az agyam. Fifi és Dara? Mégis miért? És hogyan? Nem értem…
Hirtelen megszólalt a telefonom mire felkaptam a fejem és gyorsan felvettem az eszeveszetten csörgő telefonomat.
- Igen? – emeltem a fülemhez.
- Szia Nicole. – szólt bele kissé félénken Thunder.
- Minek köszönhetem a hívásod? – egy pillanatra se tudtam kiverni a fejemből Fifit és Darát, ami szerintem látszott is rajtam.
- Arra gondoltam, hogy… - sóhajtott.
- Figyelek. - bólogattam közbe pedig kissé máshol jártak a gondolataim.
Vajon Fifi megint tervez valamit? Rájött volna, hogy Dara tud egy-két dolgot?
- Lenned kedved…
Vagy lehet nem is Fifi, hanem megint GD kavar valamit…
- Eljönni velem valahova?
Elmélyültem a gondolataimba, de hirtelen eljutottak az agyamig Thunder szavai mire felkaptam a fejem és habogni kezdtem.
- T-Thunder, tudod, h-hogy én…
- Nem randi! – vágott közbe. – Cs-csak egy találka semmi több.
- Nem tudom… - sóhajtottam.
- Értem. – mondta kissé csalódottan.
- M-még visszahívlak, jó de most mennem kell, szia! – hadartam el gyorsan majd kinyomtam a telefont és ledobtam magam mellé a kanapéra. Mély levegőket vettem és legyeztem magam. - Nem lesz ez így jó. – motyogtam. Ránéztem az órára ami már este tizenegyet mutatott.
- Jól ellehettek, Abby… - mosolyogtam majd felhúztam a lábaimat a kanapéra és átöleltem őket. - Csak érj haza kiszedek belőled mindent. – motyogtam.
- Kiből akarsz kiszedni mindent? – sétált le az emeletről Yoseob póló nélkül, nyakába egy törülközővel.
- Te meg mit pucérkodsz?
- Edzettem. – mondta anélkül, hogy vetetett volna akár egy kósza pillantást is rám.
- Te? – lepődtem meg. - Mégis miért? – figyeltem minden mozdulatát, ahogy keresztülsétál a nappalin, és bemegy a konyhába.
- Úgy döntöttem változtatok a stílusomon. – mondta majd hallottam ahogy kinyitja a hűtőt.
- Ezért akarod kigyúrni magad?
- Igen. – csukta vissza a hűtőt.
- Pedig én nagyon szeretem az aranyos éned…
- A lányoknak jobban bejönnek az izmos srácok. – vágta rá mintha nem is hallotta volna azt amit mondtam.
- Nem hiszem, ho…
- Búcsút mondok a régi énemnek. – vágott megint közbe majd kisétált a konyhából kezében egy üveg vízzel.
- Igen? – álltam fel a kanapéról. Vajon engem is ki akarsz törölni?
- Akkor sok minden változni fog. – tettem szúrós megjegyzést a kapcsolatunkra nézve, bár nem tudtam, hogy értette a célzást.
- Igen. Már előbb meg kellett volna hoznom ezt a döntést. – nézett rám lenézően egy pillanatra, míg elment mellettem majd visszament az emeletre.
Ökölbe szorítottam a kezem és dühösen meredtem magam elé.
- Játszani akarsz? Hát legyen. – morogtam az orrom alatt majd felkaptam a kanapéról a telefonomat. - Kezdődjön a harc.
Tudod, Yoseob sose gondoltam volna, hogy miattad ilyen gyerekes dolgokra leszek képes. Mindig meglepsz azzal, hogy milyen könnyen képes vagy irányítani engem. Sok minden megváltozott köztünk. Én is hibáztam, te is hibáztál. Túl sokat hibáztunk. Vajon képesek leszünk helyrehozni őket?

- Szia, én vagyok. – szóltam bele a telefonba miután Thunder felvette. Mérhetetlenül dühös voltam és megbántott. Ez már harc. Meglátjuk, ki adja felelőbb Yoseob. Nagy levegőt vettem majd határozottan megkérdeztem – Hol akarsz randizni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése