2013. augusztus 8., csütörtök

Blue Night 87.rész - Egy féltékeny szív

87.rész
Egy féltékeny szív





* Abby szemszöge*
A konyhában ültem a konyha pultnál, miközben a reggeli kávémat szürcsölgettem és a tegnapi eseményeken merengtem. A mosoly levakarhatatlan volt az arcomról.
- Jó reggelt! – köszönt komás fejjel Tiffany miközben nagyokat ásítozott.
- Neked is. – néztem fel rá mosolyogva majd újra bögrémet néztem. Szívem olyan hevesen ver, akárhányszor eszembe jut a tegnapi csók. Fellegekben érzem magam és olyan boldog vagyok.
- Abby! – integetett előttem Tiffany.
- Hmm. – néztem rá mikor feleszméltem.
- Jól vagy?
- Persze. – mosolyogtam rá.
- Nem úgy nézel ki. – mondta elképedve.
 - Hagyjad már csak szerelmes. – jött be Nicole röhögve a konyhába.
- Akkor nagy baj van! – kiáltotta el magát Tiffany. – Vigyük gyorsan orvoshoz! – ragadta meg a karom mire értetlenül néztem rá.
- Erre igazán semmi szükség. – hámoztam le kezeit a karomról majd komoly pillantásokat vetettem rá.
- Jó nyugi. – nevette el magát.
- Én felmegyek. – mondtam majd felkaptam a konyha pulton pihenő kihűlt kávémat.  – Am… Nicole?! – torpantam meg konyhaajtóban majd felé fordultam.
- Hmm? – kapta rám a tekintetét lepetten.
- Tegnap este egy vadbarom rám borított egy pohár bort és a ruha tönkrement. – hajtottam le a fejem.
- Ki volt az a süt hal? 
- Nem tudom. – ráztam a fejem. – Mondta a nevét, de annyira ideges voltam, hogy képtelen voltam megjegyezni.
- Értem. – sóhajtott fel. – A ruha miatt pedig ne aggódj, nem csinálok ügyet belőle. – intett le majd bele kortyolt a kávéjába.
- Rendben. – mosolyogtam rá majd elindultam felfelé a lépcsőn. A poharamban lévő kávára meredtem mikor valaki nekem jött. Felnéztem rá és egy halk sóhaj hagyta el a számat.
- Nem látsz a szemedtől. – mért végig dühösen.
- Bocs. – motyogtam majd tovább akartam indulni,  de megragadta a karomat. – Mi bajod van?
- Mikor akarsz elköltözni innen? – kérdezte flegmán.
- Majd mikor úgy érzem, hogy itt az ideje. – vágtam vissza azonnal.
- Ez  az idő  eljött szóval akár most is elmehetsz! – csúsztatta kezeit a zsebébe majd neki dőlt a korlátnak és rám nézett.
- Úgy tudom nem te vagy a főnök a házban, aki meg mondhatja, mit és hogyan tegyek,  szóval majd megyek,  mikor szeretnék. – mondtam neki komolyan.
- Semmi keresni valód itt nem értem miért akarsz itt maradni! – mosolyodott el. – Senki nem kíváncsi rád, ha nem vetted volna észre. – rázta fejét mosolyogva.
- Hagy találjam ki az a senki. – mondtam elgondolkozva. – Egyedül te akarod, hogy eltűnjek innen. Jogosan, hiszen összetörtem a szívedet, de akkor sem beszélhetsz így velem!
- Miért ne ? Amúgy is ez a mi házunk te csak ide befurakodtál. – jelentette ki mire szemeim kikerekedtek.
- Úgy gondolom semmi ellenvetésed nem volt afelől, hogy ide költöztem. – mondtam gúnyosan.
- Akkor még nem ismertelek! –mondta komolyan Gikwang.
- Ez a baj, hogy most sem ismersz! – ráztam a fejem miközben egy halvány mosoly húzódott a számra.
- Ohh dehogy nem! – nevetett fel. – Mindenkit csak kihasználsz, aztán eldobod! – vágta a képembe.
- Igen? – vágtam meglepett arcot. –  Téged se használtalak, ki de én kérek elnézést, hogy figyelembe mertem venni az érzéseidet és nem akartam veled játszani! Tényleg bocs! – emeltem fel a hangomat. Éreztem, hogy egyre dühösebb leszek rá pedig tudtam nagyon jól, hogy ő sem gondolja komolyan, de szavai annyira őszintének tűntek. Mi ütött belé?
- Szerintem te se tudod, néha mit hazudsz a másiknak!
- Miért jobb lett volna, ha kihasználtalak volna? Még jobban fájt volna! – üvöltöttem a képébe.
- Annyira szánalmas, amit művelsz. – nevetett fel. Éreztem, ahogy egyre dühösebb leszek és képtelen leszek vissza fogni magam.
- Jó tudod, mit most már vegyél vissza magadból, majd ha akarok, elmegyek! – mondtam neki majd fel megindultam felfelé.
- Összejöttél azzal a barommal igaz? – kérdezte csalódottan. Szóval innen fúj a szél. Megtorpantam a lépcső tetején majd felé fordultam.
- Szóval ez a te bajod? – nevettem el magam kínomban. – Semmi közöd hozzá!
-  Akkor ezzel az erővel már hozzá is költözhetnél!
- Nem unod már magad? Mert én már nagyon unlak. – néztem rá dühösen mire elmosolyodott. – Ne mosolyog, mert a végén képes leszek és felképellek. Hülye barom!! – kiabáltam rá majd meg sem várva, hogy válaszol elindultam a szobám felé. Feltéptem azt, ajtót majd amilyen erősen csak tudtam be vágtam magam után.  Szekrényemhez mentem majd kivettem onnan egy kisebb táskát és egy két ruhadarabot dobáltam bele meg néhány fontosabb dolgot. Majd szétrobbantam olyan ideges voltam. Átöltöztem, majd felkaptam a táskámat és elindultam lefelé.
- Nicole! – kiáltottam el magam mire az említett személy meglepetten jött ki a konyhából.
- Mi az? – pislogott rám értetlenül.
- Egy időre elmegyek talán visszajövők. – mondtam majd elindultam az ajtó felé.
- Még is hova? – kérdezte ijedten.

- Innen jó messzire! – vágtam rá majd feltéptem azt, ajtót és elviharoztam. Egyetlen egy hely van, ahova menekülhetek ebben a pillanatban. Benne biztos vagyok, hogy nem fog elküldeni. Kell, egy kis idő még kitisztázom, magamban mit kellene tennem Gikwang-al. Nem hagyhatom, hogy ilyen módon tönkre tegyen. Nagyot csalódtam benne és azt hiszem ő egyáltalán nem ilyen. Bár megértem, ha haragszik rám, de miért pont most jött ki rajta ez az  egész dolog? Elég hosszú idő telt már el a szakítás óta. Sosem fogom megérteni mi jár most a fejében. Remélem Seungho befogad egy pár napra, mert képtelen vagyok haza menni…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése