2013. augusztus 8., csütörtök

Blue Night 88.rész - Megpecsételt sors

88.rész
Megpecsételt sors






*Nicole szemszöge*
- Mi az? – kérdezte Tiffany miután visszasétáltam a konyhába a tarkómat vakargatva.
- Nem tudom…
- Abby hova ment? – kérdezte miközben a teáját iszogatta.
- Nem tudom…
- Basszus Nicoel tudsz te valamit? – háborodott fel kissé.
- Arról voltam én valaha is híres? – emeltem fel a hangom.

- Igaz. – mosolyodott el majd kortyolt egyet a teájából.
- Huh… - sóhajtottam majd csípőre tettem a kezeimet és felnéztem az órára. – Basszus- Elkések!

- Honnan? – kérdezte unottan Tiffany.
- A randimról. – mondtam miközben gyorsan inni kezdtem a kávém.
Tiffany szemei kikerekedtek és hangosan kiköpte a teáját. Az egész padlót beterítette a tea.
- Hogy hova mész te?! – pislogott.
- Randi.
- Kivel?! – háborodott fel.
- Thunder. – válaszoltam majd felkaptam a táskámat és indultam is az ajtó felé de Tiffany elkapta a karomat. – Mi az? – fordultam vissza hozzá.
- Még is mi jár abban a tökfejedben? – hunyorított.
- Mire gondolsz? – pislogtam.
- Mi lett Yoseob-al?
- Semmi. – vontam meg a vállam.
- Nicole mit tervezel? – kíváncsiskodott.
- Semmiiii… - húztam el a szó végét. – Csak egy randi.
- Nicole! – üvöltött rám. – Barátod van!
- Igen? – vágtam lepett fejet.
- Höh… - mérgelődött Tiffany. – Igen! – kiáltott.
- Remek. – csaptam össze a kezeimet. – Ezt mondd meg neki is kérlek. – veregettem meg a vállát miközben komolyan néztem rá, majd elindultam az ajtó felé.
- Ne csinálj hülyeséget… - mondta Tiffany miközben kiléptem az ajtón.
- Én? – suttogtam magam elé, majd becsuktam magam után az ajtót. – Soha.



Sietősen trappoltam be a stúdióba, és egyből a táncterem felé vettem az irányt. Úgy terveztem, hogy berontok, de megtorpantam az ajtóba.
- Nicole. – suttogtam majd nagy levegőt vettem. – Ezt még meg fogod bánni. – vallottam be magamnak, majd benyitottam.
- Hello. – köszöntem mikor beléptem a terembe.
- Hát te? – pislogott Mir.
- Én… őő… - mit is kéne mondani ilyenkor?
- Seungho? – néztem körbe, de nem találtam sehol.
- Nem rég ment el Abby-vel. – válaszolt G.O.
- Abby? – lepődtem meg. – Mit keresett itt?
G.O vállat vont, majd Joon-ra nézett.
- Lehet összevesztek. – nézett vissza Joon G.O-ra.
- Á, kizárt. Abby arcáról levakarhatatlan volt a mosoly egész nap. – ráztam a fejem.
- Pedig most eléggé dühösnek látszott. – nézett rám G.O.
- Mi a…
- Mehetünk? – jött oda hozzám Thunder.
- P-persze. – eszméltem fel a gondolataimból, majd rámosolyogtam.
- Ti? Hova? – lepődött meg Joon.
- Pszt! – tettem a mutatóujjam a szám elé az viszont nagyon szúrta a szemem, hogy Mir úgy vigyorog, mint akit arcon vágtak egy serpenyővel és úgy maradt.

- Menjünk. – fogta meg a kezem Thunder majd elindultunk kifelé.
Hogy mi járt akkor a fejemben? Nem tudom, de mindenáron elakartam engedni a kezét. Tudtam, hogy amit művelek, nem gonosz, egyenesen szégyenteljes.

- Hova megyünk? – kérdeztem meg.
Thunder-ből kiindulva sejtettem, hogy valami szokásos hely lesz a befutó. Vacsora, vidámpark, mozi….
- Arra gondoltam, elviszlek vacsorázni. – mosolygott rám.

- Remek. – erőltettem mosolyt az arcomra.
Meddig fogod még ezt bírni Nicole? Súgta egy hangocska a fejemben.
Hirtelen haragból belementem ilyesmibe. Nem elég, hogy gyerekesen viselkedem, de még más érzéseivel is játszom. Már ha… Bármit is érez Thunder irántam.





Estig várost néztünk és kocsikáztunk, majd mikor beültünk az étterembe, egyre jobban éreztem, hogy ez a szituáció nekem baromi kényelmetlen. Hiba volt elmennem, de úgy tettem, mint aki élvezi. 
Szemét voltam. Nagyon.

- Nem ízlik? – nézett rám Thunder miközben én a villával szórakoztam a tányéron.
- Mi? – kaptam fel a fejem. – De ízlik. – mosolyodtam el kínosan. – Csak kezdek fáradt lenni meg minden…
- Meg minden? – lepődött meg.
- Magán ügy. – mosolyogtam rá.
- Szóval Yoseob. – mosolyodott el, majd vett egy falatot a tányérjáról.
- Nem akarok róla beszélni. – hajtottam le a fejem.
Thunder felsóhajtott majd letette az evőeszközeit és hátradőlt.
- Most is csak azért vagy itt me…

- Mondtam már, hogy ide nem jöhetnek be! – csapta meg a fülünket a bejárat felől egy férfi dühös beszéde mire Thunder abbahagyta a mondandóját és odafordult.
Háromszor adtam hálát az égnek akkor, amiért nem fejezte be, így nem kellet rá válaszolnom.

Én is a bejáratra néztem, ami velem szembe volt. 4 férfi állt az ajtóba előttük meg – gondolom én – a tulaj.
- Tegnap is részegen állított be kizárt, hogy ide még egyszer beteszi a lábát! – kiabált a férfi.
- Nagyon sajnáljuk, többet nem fordul elő… - mondta a másik.
- Más bejöhet, de ő nem! – makacskodott a férfi.
- Csak most. – kérlelte a másik tovább. – Most teljesen józan. Meg akkor egyedül volt!

Egész jó érvek…
A tulaj felsóhajtott majd csípőre tette a kezét.

- Ha bármi… - kezdte felháborodva.
- Nem fog semmi történni. – mosolygott a másik majd a 3 társával besétált. Thunder mögötti asztalhoz telepedtek le amire én pont jól ráláttam.

Thunder is visszafordult miután a vita lezajlott és rám nézett. A 4 férfit tanulmányoztam. Még is kik lehetnek? Olyan ismerősek mintha láttam már volna őket…
Boldogan beszélgettek, majd miután kivitték az italukat már egyre jobban érezték magukat.

Végig őket figyeltem szinte tudomást se vettem Thunder-ről. Nem értettem miért figyelem őket ennyire. Ott motoszkált az agyamban, hogy „Nicole, te már láttad őket valahol.”

Az egyik tekintete rám tévedt és meg is állt mikor rám nézett. Először mintha meglepődött volna, de aztán eleresztett egy félmosolyt. Megijedtem és gyorsan elkaptam a tekintetem. Minden olyan gyorsan történt, hogy még az arcát se figyeltem meg.
Valamiért nagyon ideges lettem. Nem bírtam nyugton maradni.

- Nem megyünk? – néztem nyűgösen Thunder-re. – Kezdek nagyon fáradt lenni.

- De, mehetünk. – mosolygott, majd felállt az asztaltól. 
Én is felálltam, elvettem a táskámat a mellettem lévő székről, majd megfogtam Thunder kezét. A 4 férfi mellett mentünk el és majd megevett a fene, hogy lássam közelebbről az arcukat, de túlságosan beszari voltam ezért csak elsétáltam mellettük anélkül, hogy rájuk néztem volna.



Ahogy haza értem felrohantam a szobámba, majd magamra zártam az ajtót. Éreztem, hogy valami nincs rendben. 
Az a nap nagyon rossz ötlet volt a részemről. Hibát hibára halmoztam, de akkor még nem tudtam róla. Megbántottam egy nagyon rendes, aranyos srácot az én önző gyerekes dühkitörésem miatt. Nem mutatta ki, de tudtam, hogy többször szíven szúrtam a viselkedésemmel és a szavaimmal. 
Többször felettem magamnak a kérdést aznap este: Ezt akartad Nicole? Tényleg ezt akartad? 
Nem elég, hogy olyat tettem, amit nem kellett volna, olyan szavakat mondtam ami hiba volt, de még olyat is láttam ami megpecsételte a sorsom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése