2013. december 26., csütörtök

Blue Night 98.rész - A szakítás gondolata

98.rész
A szakítás gondolata



*Nicole szemszöge*
- És akkor végre megtalálta Abby a kulcsot és elhúztunk a francba! – meséltem a történetet Tiffany-nak aki kidülledt szemekkel figyelt.
- Ez egysze…
- Várj még nincs vége! – szakítottam félbe. – Hazajöttünk, és Yoseob azt hitte, hogy Thunder-rel hancúroztam, mert végül is, miért ne, nem igaz? – magyaráztam lelkesen pedig belül nagyon mérges, feldúlt és elkenődött voltam. – Szóval megint egy kicsit összevesztünk…
- Nicole! – mordult rám Tiffany akinek egyik legnagyobb célja volt az, hogy újra minden a régi legyen köztem és Yoseob között.
- De már nem érdekel! – kiabáltam a képébe, mire meglepődött. Hátrébb hajolt majd pislogva nézett rám. – Nem érdekel! Leszarom! Aishh! – kócoltam össze a hajam mérgesen.
- Elmondtad neki mi történt? – hajolt közelebb.
- Nem! – mordultam rá. – Kellett volna? Úgy sem érdekelné!
- Jó én már nem tudok mit kezdeni veletek! – hadarta el majd tárta szét a karjait.
- Ezt megértem. – gúnyolódtam saját magunkon.
- És? – tette csípőre a kezeit.
- Mi és? – lepődtem meg.
- Most mi lesz?
- Hogy érted, hogy mi lesz? – háborodtam fel, mire Tiffany felvonta az egyik szemöldökét. – Semmi! Nem lesz semmi! Most már tényleg… feladom. – harapdáltam a számat mérgesen.
- Te mindent túlbonyolítasz.
- M-m-mi mit bonyolítok ezen túl, de most őszintén?!
- Várj. – emelte fel a mutató ujját. – Most kivételesen mind a ketten túlbonyolítjátok az egészet.
- Miről be…
- Hozzátok rendbe a dolgokat vagy szakítsatok a fenébe is már! – csattant fel Tiffany.
- Jó! – kiabáltam, majd feltéptem a szobám ajtaját de amikor kiléptem rajta valakinek nekiütköztem.

A fejemhez kaptam majd hátrébb léptem.

- Áuh… - fogtam a fejem. – Mi volt ez a kemény valami… - néztem fel.
- Elhagytad a szemed félúton a hülyeség felé? – nézett le rám Yoseob.
- Te meg mi a francot csinálsz már megint? – mértem végig. Izom póló, és egy törülköző lógott a vállán. – Az minek? – mutattam a törülközőre.
- Edzeni voltam. – mondta ártatlanul.
- Hulk nyomdokaiba akarsz lépni? – fintorogtam, majd megnyomkodtam a karját. – Beton. – néztem rá.
- A mozgás serkenti az agyműködést. – jelentette ki.
- Ó, igen. – mosolyogtam rá. – Szinte látom, ahogy húzza a sok izom hátra a nyakad felé a kisagyad.
Megforgatta a szemeit, majd tovább sétált a szobája felé. Utána fordultam majd grimaszoltam egyet. Rosszabbak voltunk, mint az óvodások.
- Fantasztikus voltál. – tapsolt mellettem Tiffany.
- Kuss. – néztem rá. – Majd a megfelelő pillanatba szakítok vele. – tettem ölbe a kezeimet.
- Képes leszel rá? – komolyodott le barátnőm.
- Persze. – mondtam pár perces szünet után, idegességtől elvékonyodott hangon.


- Aish… - vágtam le a tollam az kávézóasztalra, ami előtt ültem, és a fellépő ruhákat tervezgettem. Felkönyököltem, majd a fejem támasztottam és gondolkodtam, ami akkor nagyon nehezemre esett.
- Nicole. – szólított Dongwoon, mire ránéztem.

Elmosolyodott, majd leült velem szemben az asztalhoz és boldogan rám nézett.

- Lehetne-e egy kérésem? – futott végig a pillantása az asztalon szanaszét heverő lapokon.
- Mi lenne az? – támasztottam még mindig az asztalt. Tudtam, hogy viszonoznom kéne a mosolyt és a lelkesedést, de egyszerűen nem volt hozzá energiám. 

Miközben Dongwoon elkezdett valamiről beszélni, tekintetem a lépcső felé kalandozott, amin épp Yoseob sétált le mögötte Tiffany-val. Valamiről Tiffany nagyon beszélt, majd mikor Yoseob megszólalt tarkón csapta.

- Na? – kérdezte Dongwoon, mire újra felé kaptam a tekintetem.
- Tessék? – pislogtam. – Mondd el újra. – mosolyogtam kínosan.
- Nicole. – sóhajtott. – Nem érdekel, hogy hogyan néznek ki a ruhák, csak könyörgöm, kényelmesek legyenek. – tette össze a két kezét.
- Ennyi erővel mackó nadrágba is felléphetnétek. – vettem újra a tollat a kezembe.
- Lehetne? – vonta fel az egyik szemöldökét és hajolt közelebb.
- Nem! – mondtam miután lassan ráemeltem a tekintetem.
- Dongwoon, gyere! – szólt Doojoon az ajtóból miközben a cipőjét vette fel a többi taggal együtt. – Már így is késésben vagyunk a stúdióból!
- Mit csináltok? – néztem Doojoon-ra.
- Táncpróba. Muszáj formába tartani őket vagy ellustulnak. – válaszolta.
- Értem. – mosolyogtam, majd újra a rajzaimat nézegettem.
- Srácok én ma nem megyek. – mondta Yoseob, mire lepetten néztem rá.
- Mi az, hogy nem jössz? – tette csípőre a kezeit Doojoon.
- Vagyis… nem tudok menni. – válaszolt kis szünet után.
- Miért? – nézett rá szigorúan Doojoon.
- Mert… - vakargatta a tarkóját Yoseob. – Nem érzem jól magam. – kapta fel hirtelen a fejét.
- Igen? – csodálkozott Doojoon.
- Igen! Nagyon fáj a torkom meg minden. – mondta majd köhögni kezdett.
- Srácok, én mentem. – suhant el mellettük Tiffany.
- Hé-hé, hova mész? – kiabáltam utána.
- Dolgom van! – kiabált vissza majd gyorsan kiviharzott az ajtón.
- Abby, hol van? – fordult felém Junhyung miután becsukódott az ajtó Tiffany után.
- Gondolom Seungho-nál… - vontam meg a vállam.
Junhyung elégedetten bólintott egyet majd Doojoonra nézett.
- Megyünk? – kérdezte.
- Igen. – sóhajtott Doojoon, majd hátat fordított Yoseobnak.
Miután az utolsó tag is kisétált az ajtón Yoseob sóhajtott egyet, majd elindult felém. Lányos zavaromban elkaptam a tekintetem, majd firkálni kezdtem a lapokra. Yoseob leült a velem szemben lévő kanapéra, ami egy lépésnyire volt a kávézóasztaltól, amin dolgoztam. Előre hajolt, majd összekulcsolt kezekkel nézegette a lapokat.
- Mi az? – néztem fel rá.
- Semmi. – rázta meg a fejét.
- Miért színleltél betegséget? – csillant fel bennem a remény utolsó szikrája.
- Mert Tiffany megkért rá. – mondta anélkül, hogy rám nézett volna akár egy pillanatra is.
Idegesen hátrébb dőltem, majd a számat kezdtem harapdálni.
- Miért? – nézett rám lepetten.
Felpattantam a földről, majd elvettem a telefont az asztalról és felrohantam az emeletre. Bementem a fürdőszobába, majd magamra zártam az ajtót és már hívtam is Tiffany-t.
- Igen? – szólt bele.
- Te szuka! – szóltam bele mérgesen.
- Én? – lepődött meg.
- Mit szervezkedsz már megint?!
- Hé, nyugi. Én csak segítek neked!
- Segíteni?! Miben?!
- Nem azt mondtad, hogy rendbe hozod a dolgokat vagy szakítotok?
- De… - túrtam idegesen a hajamban. – Erre fel kell készülni!
- Miért? Ha nem szereted, akkor nincs mit készülni. Ha meg igen, akkor hozzátok rendbe a dolgokat! Én nagyon szeretném, ha minden a régi lenne ezért mondtam…
- Nem! – szakítottam félbe. – Ha ő nem akarja, akkor én nem tehetek semmit!
- Miért? Lehet éjszakánként miattad sír.
- Igen. – mosolyogtam. – Azért porzik a könnycsatornája.
- Nicole! – kiabált.
- Mennem kell. – mondtam, majd kinyomtam a telefont.
A fejemet fogva lassan leültem a kád szélére, majd nagyokat sóhajtoztam.

- Tényleg szakítanunk kéne? – suttogtam magam elé. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése